Prioritou British Council je zdravie a bezpečnosť našich zákaznikov, zamestnancov a ostatných ľudí, s ktorými spolupracujeme.

Z tohto dôvodu sme pristúpili k obmedzeniu alebo zmene niektorých našich služieb na Slovensku. Odpovede na najčastejšie otázky súvisiace s prerušením alebo zmenou našich aktivít nájdete nižšie. 

1. Môj jazykový kurz bol prerušený. Kedy sa znova otvorí?

V súlade s nariadeniami štátnych orgánov s cieľom zamedziť šírenie koronavírusu na Slovensku a so zreteľom na zdravie našich študentov, sme dočasne pozastavili prezenčnú výučbu na našich jazykových kurzoch. Pokým to bude potrebné, budú naše kurzy prebiehať vo virtuálnych učebniach a všetci naši študenti budú môcť pokračovať v jazykových kurzoch online. Bližšie informácie o týchto kurzoch, ako aj online platforme, na ktorej budú prebiehať, budú poslané študentom (a rodičom) mailom v najbližších dňoch.

2. Čo ponúkate študentom v čase, keď nie je možné navštevovať prezenčné kurzy?

British Council má veľmi dobré skúsenosti s online výučbou na svojich jazykových školách po celom svete. Urobíme všetko pre to, aby Vaša hodina pokračovala v tom istom čase, s tou istou skupinou a s tým istým učiteľom ako doteraz. 

Online jazykové kurzy pre dospelých prebiehajú rovnako ako klasické, prezenčné hodiny. Budete komunikovať v anglickom jazyku s Vaším lektorom a spolužiakmi a pracovať vo dvojiciach alebo v skupine. A samozrejme, tak ako na bežnej hodine, budete sa venovať aj písaniu, počúvaniu a porozumeniu textu a naučíte sa veľa nového. Jediným rozdielom bude, že hodina bude prebiehať cez Zoom: užívateľsky veľmi jednoduchú video-konferenčnú aplikáciu.

Online jazykové kurzy pre deti pokrývajú rovnaké jazykové schopnosti a ponúkajú ten istý štandard výučby ako bežné hodiny. Deti sa zúčastňujú na živých hodinách so svojim lektorom a dostávajú samostatnú prácu online na čas pred alebo po vyučovacej hodine. Naším cieľom je, aby všetky deti mohli pokračovať v štúdiu cudzieho jazyka v bezpečnom a inšpirujúcom prostredí. Naša online platforma je zabezpečená po všetkých stránkach tak, aby bola bezpečným prostredím pre online výučbu detí.

Všetkým študentom alebo ich rodičom pošleme mailom bližšie informácie o online jazykových kurzoch a učebniach a termín prvej vyučovacej hodiny.

3. Akým spôsobom môžem kontaktovať Vaše zákaznícke oddelenie?

V čase uzatvorenia našich priestorov pre verejnosť sme tu pre Vás online a môžete nás kontaktovať mailom. V tejto výnimočnej situácii robíme všetko pre to, aby sme čo najskôr zodpovedali Vaše dotazy. Vopred sa ospravedlňujeme za možné zdržania a ďakujeme za Vaše pochopenie a spoluprácu.

4. Môžem presunúť svoju registráciu (alebo registráciu môjho dieťaťa) na budúci kurz alebo požiadať o vrátenie poplatku za kurz?

Odporúčame Vám vyskúšať online vyučovacie hodiny, ktoré sme pre Vás pripravili. Veríme, že budú rovnakým prínosom pre našich študentov ako naše doterajšie kurzy. Dajte šancu online vzdelávaniu - v prípade, že Vám tento spôsob napriek všetkému nebude vyhovovať, môžete požiadať o presunutie Vašej registrácie do klasického kurzu v prvom možnom termíne mailom na info@britishcouncil.sk.

5. Môžem prihlásiť svoje dieťa do ďalšieho kurzu? Ako zaň môžem zaplatiť?

V tejto chvíli robíme všetko preto, aby sme plynulo presunuli výučbu z prebiehajúcich kurzov do online virtuálnych učební a naši študenti mohli pokračovať v kurzoch anglického jazyka. Naším cieľom je v najbližšej dobe zabezpečiť všetky procesy súvisiace s registráciou do jazykových kurzov online. Budeme Vás informovať mailom o otvorení novej registrácie na kurzy, ako aj o všetkých novinkách z našej jazykovej školy.

6. Navštevujem prípravný kurz na jazykovú skúšku. Čo mám robiť?

Keďže výučba vo všetkých prezenčných kurzoch bola dočasne prerušená, usilujeme sa o presunutie všetkých kurzov, vrátane príprav na skúšky, na online platformu. Momentálne pre Vás pripravujeme kurz prípravy na jazykové skúšky, akonáhle bude dostupný, dáme Vám všetky potrebné informácie vedieť mailom.